Christa - När blir vi musar igen?

Hallå vänner!

Hoppas alla har det så bra som man kan ha och att diverse höstdepressioner inte hunnit smyga sig på än. Regnet öser ner här i Göteborg men "Var positiv!" som vi hade sagt...

Okej, nu till min egentliga fråga. Hur artar sig planerna angående Dannies inflyttningsfest? Jag tycker det vore skönt om vi i hyffsat god tid hade bokat in ett datum. Dvs om det fortfarande är på tal, vilket jag VERKLIGEN hoppas. Samt att så många som möjligt hade infunnit sig, blir ju som en liten reunion innan den riktiga då Mary kommer hem.

Saknar er alla. Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Dannie

Hej gumsan:) inflyttningsfesten blir i slutete av novemeber troligtvis. Jag och johannez bestämmer datum när vi kommer hem från vår semester nästa vecka:) Miss ya

2009-09-06 @ 19:24:51
Postat av: Marie

Ni far ovningsmysa tills jag kommer och joinar er!

tycker det ar jatte snallt att vi vantar med dem stora tills jag kommer hem! :) Kan knappt vanta tills jag far krama er alla!

mmmmmmmm

2009-09-09 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0