COLLAGE 2010

Hej alla finingar!
Tänkte bara passa på att göra lite reklam för årets Collage på Lorensbergsteatern som Performing Arts School sätter upp. Självklart vore det superkul om ni kommer och tittar =) I år är det utdrag ur tre musikaler. "Nine" som för övrigt även snart är uppe på biografdukarna är en av dom. Som nummer två har vi " Spring Awakening" och sist men definitivt inte minst, allas vår kära "Kristina från Duvemåla". Utöver detta är det som vanligt ett stort danscollage med allt från stepp till modernt inkluderat.

Biljetter kan bokas snarast och föreställningarna är under dagarna 21-23 maj.
klicka in på www.dansforum.se vettja!

Hoppas vi ses snart! Jag missade ju er senaste reunion :( Men lyckligtvis fick jag jobbet efter intervjun samma dag:)

Puss&Kram på er alla och hoppas alla snart få ta del av den kommande vårsolen!

/Christa


Kommentarer
Postat av: Dannie

Hej gumman jobbar jag inte kan du räkna med mig:D ska kolla upp detta snarast puss

2010-03-22 @ 17:17:12
Postat av: joel

jag gillar dig

2011-01-13 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0