Jag tog mig i kragen!

Jag börjar med att be om ursäkt för att jag är världens sämsta bloggskrivare...anledningar och undanflykter till att jag inte skrivit förrän nu 
1.) En gång i tiden var jag anti-bloggar
2.) Blev bara aldrig färdig till det
3.) Gjorde ett försök att logga in, men misslyckades
4.) När jag äntligen tagit reda på vad jag gjorde för fel skrev jag ett långt och fint inlägg. Det försvann...
5.) följden blev anti-blogg-Ida kom fram lite igen

Men nu äntligen så ber jag för att detta inlägg kommer finnas kvar, när jag återigen äntligen tagit mig i kragen!
Apelryd är ju ändå bland de bästa åren:)

Men lite vad jag pysslar med för tillfället...Jag är inne på min fjärde termin av sex på sjuksköterskeprogrammet. Förra terminen var en pest, tråkig och jobbigt:( Denna har börjat desto bättre:D Jag har praktik och är för tillfället inlåst med massa galningar på psyket, vilka dessutom är där ofrivilligt (de är antingen häktade eller dömda för olika våldsbrott, ex mordförsök, våldtäksförsök). Det ger inget att gå runt och vara rädd, och inte heller spela cool och tro att allt e chill för det är det inte alltid. Läskigt kan tyckas, men jag tycker samtidigt att det ger väldigt mycket att bara prata, spela kort eller pingis med dom. Förundras samtidigt som det är skrämmande vad kroppen kan ta sig till, och hur lite som kan behövas i många fall för att hamna där. Jag ska ha praktik på barnavdelningen i Lund därefter och sedan på vårdcentralen Laxen i Ängelholm (så alla ni som bor däromkring- Linnéa- Janssons mfl (?) vi måste höras av!) Hrm..ja detta var väl en liten update. Slå gärna en pling om ni inte har något bättre för er, eller bara för att! Jag har knappt någons nummer kvar för min mobil vibrerade ihjäl sig:/ Vill träffa er alla snart igen! Pussar och kramar Idahoe


Kommentarer
Postat av: niklas

bra ida...gillas....btw GRUPPKRAM!!

2010-10-19 @ 15:00:59
Postat av: Anki

WOW - vad du känns stor och stark och vuxen Ida!!! Jag gläds med dig och tänker att kanske, kanske kommer du och hälsar på oss på skolan när du är i Ängelholmsområdet. Lycka till med din utbildning , och allt annat!!! KRAMAR i massor!!

2010-10-31 @ 17:25:19
Postat av: Dannie

Men Idaaaa jag har ju sagt att du inte ska använda mobilen till sånt:P

2011-02-26 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0