Niklas Musco checkar ut

Vill bara säga att när vi sticker åt olika håll, ska jag försöka hålla koll. Vart alla drar men jag sparar alla minnen jag har. Alla glada alla sura, till och med de som innefattar min gura. Kommer sakna alla vänner, alla fina människor jag känner .Men vad som än händer gör det till nåt bra. Kom ihåg den texten jag just skrev och njut för den kommer tillbaks den dagen vi går ut. En överraskning ingen vet något om, men som , jag vet jag hade tyckt om. Hoppas alla känner som oss, att inte bråka eller slåss bara vara vänner.. Så ta vara på denna tid , just denna tid en stor del av ditt liv. Vi kommer gå skilda vägar  just  ni...men det finns ingen bättre klass än just  vi. glöm aldrig det. Vi vet.   


Nu fixar vi allt nu sista tiden, visst är man trött och känner sig sliten. Men tillsamans fixar vi det, kanske för bra vem vet.
Så love to you all, för vi tar studenten i en stor sal. För vi ska ta studenten fy fan vad vi är bra.! vVem vi vill gå i Ettan Tvånan inte jag.

Puss jag kan säga att jag saknar er men våra dagar är ej slut det kommer mer. Puss och fart studenten kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0