Hej igen

Hejsan alla knasiga filurer...(hehe vad fan skrev jag sa for)

Har inte hort av mig pa lange nu. Just nu gar det inget bra har nere. Kanske maste aka till barcelona o jobba men jag vill inte det. Ska prata med min chef(som for ovrigt ar dum i huvudet) idag o stalla lite krav, ni vet hur jag fungerar jag lagger mig inte i forsta taget....sa kanske kommer hem tidigare an vantat.

KUL att hora att alla mar bra kanner mig som jag tittar in i en liten varld av gottesaker nar jag laser varan blogg.

Sa synes snart kanske...pusss pusss fran nille

Kommentarer
Postat av: marie

Jag tycker du ska ta första bästa plan till australien istället för hem till Sverige för jag saknar dig så det gör ont!!

2007-08-31 @ 02:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0