Julia från Öland

Nu har jag kommit hit till Öland. Känns jättebra änsålänge, har inte börjat arbeta än, bara fått en massa information men klasskompisarna verkar härliga. De flesta är norrlänningar och alla har gjort så olika saker och vi har nog mycket att ge varandra, och på Fredag åker vi till Växjö för att se teater. Jag har fått mig ett enkelrum i ett hus med tio andra. Även om väggarna är pistagegröna och grymt fula så har jag fått det ganska mysigt. :) Lärarna verkar jättesköna och vår rektor presenterade sig till StarWarsmusik iklädd screammask och lasersvärd! (?) Lite crazy men dettta är en skola med stor vikt vid konsten och det fria skapandet och här ska vi uttnyttja skolans resurser till det maximala ;) Ja så än har jag det bra iaf! Imorrn ska vi på ölandsutflykt på det stora alvaret :) Ikväll blir det brännbollsturnering!

Stor Puss från mig! Hoppas ni har det super därute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

O yey! De låter juh super juh =)
De blir nog bra. Skönt att alla trivs hitintills i alla fall =)
Ball rektor, fast vår e sjukt ball me ;) Han snurrar me talrikar på pinnar...^^
Haha... okej, de lät inte så kul =)
Men du, hade super.. pussah!

2007-08-24 @ 14:46:20
Postat av: elaine

Låter skitkul! Ha de bra tills vi ses igen!

2007-08-26 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0