För kung och fosterland

www.ettklickforskogen.se

klicka på en knapp på denna sidan så skänker någon annan pengar till miljön. Det är välgörenhet även den fattigaste student har råd med.

Karolina har övergått till sitt normaltillstånd och är singel igen. Men jag mår bra ändå, och kanske om jag har tur träffar jag en ny kille om tre år som får mej att känna likadant som Oskar. Vi är i alla fall vänner. (och tur är väl det med tanke på att vi fortfarande bor på samma internat)

Jobbar hårt med vår föreställning. Jag kommer bl.a. spela 80-talshora. Ser kort och gott fantastisk ut (inte). 

Men inget av detta spelar någon roll, för jag har en chokladkalender och det är det som räknas.


Karolina


Kommentarer
Postat av: Lina

Synd att du inte är arg! Jag hade velat se dig binda fast honom vid ett träd och kasta lax ;)

2007-12-14 @ 20:15:55
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0