Lina - Tråkiga nyheter

Hej allihopa. Ville bara säga att jag inte kom in på mäklarlinjen. Är reserv 86 till treåriga och reserv 77 till tvååriga.. Things are not looking so bright I guess. Så nu åker jag till arbetsförmedlingen imorgon förmiddag. I helgen träffar jag Nutte för att disskutera vårt framtida boende.. Klippan ser det ut att bli. Känner mig lite misslyckad, men det går nog snabbt över. Jobba ett år nu och läsa upp lite betyg så tar vi det nästa år. Eller så blir det en annan väg. Kanske ett helt annat yrke. Jag måste säga att jag tvivlar på mitt val nu när jag inte kom in. Är det verkligen rätt då? Hur som helst info kommer väl snart igen om hur mitt live kommer se ut till höst..

Puss puss era små heffaklumpar
/Lina

Kommentarer
Postat av: Julia

Ge inte upp efter första försöket! Fortsätt kämpa! :)

2007-07-12 @ 17:23:40
Postat av: Maud Musco

Ge inte upp!! Du ska göra det du känner för.
Vill du bli mäklare så kommer du att bli det också.
Fast det kanske tar lite längre tid än du trott.

2007-07-12 @ 21:58:53
Postat av: tobey

hmm, lita på ödet. de vet vilken väg som e rätt.. ;)LOVAR! är det meningen du ska bli mäklare så blir du de, som sagt, lita på ödet! PussaH!

2007-07-13 @ 01:09:42
Postat av: emelie

jag säger som de andra vill du bli mäklare. om det är din högsta dröm - då kommer det bli så med...det var kanske bara inte rätt tid punkt just nu, men om du vill - då
blir det så;)

2007-07-13 @ 12:12:43
Postat av: emelie

jag säger som de andra vill du bli mäklare. om det är din högsta dröm - då kommer det bli så med...det var kanske bara inte rätt tid punkt just nu, men om du vill - då
blir det så;)

2007-07-13 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0