Marie

G'day mates!

Tankte bara skriva och berata att jag har kommit pa en engelsk oversattning pa Tobbes roliga historia om Jon som korde over bron. Man bytarn ut jon till Mitch, rimmar pa brige. (om det nu stavas sa vet jag inte men det rimmar i alla fall =) och sa doper man kjell til might som rimmar pa night. haha. Funkar hur bra som helst. Jag ska beratta den for Brad och Anneke ikvall, sa jag aterkommer med om de tyckte den var rolig eller ej. =)

Ta hand om er!
XO (Puss och kram pa sms engelska) =)


Kommentarer
Postat av: niklas

du ar for javla sot

2007-07-31 @ 16:52:13
Postat av: Sandra

haha :) nice :) men du.. försökte tänka den på engelska i huvudet nu.. vad heter egentligen utklädd på engelska?

2007-08-02 @ 23:27:39
Postat av: marie

jag vet faktiskt inte =) sa jag sa dressed out =) det funkade okej. hehe

2007-08-05 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0