Mary goes down under =)

Imorgon bitti far jag över haven till ett nytt land och ett nytt liv. Jag vill säga hej då och önska alla lycka till med vad de ska göra här hemma. Ni kommer följa med mig i mitt hjärta ska ni veta! =)

Så fort jag är nere och har kommit till rätta finner ni ett inlägg här. Och efter några månader skriver jag på ren engelska istället för svenska =)

Jag heter clearyresedagboken.com och min mail är [email protected]

Ta hand om er. Kram
                      
  Hej då och skål. =P

Kommentarer
Postat av: emelie

wow nu åker du! så häftigt att du ska vara där ett helt år! med en massa härliga ungar ;)
ha det undebart mary!!!

2007-07-02 @ 15:35:57
Postat av: Sandra

Ett stort lycka till älskling :) Hörde att motagningen var lyckad igår också, synd att jag inte kunde vara där själv :/ Ha de underbart och njut nu, detta är ett minne för livet! Stor puss & en varm kram från mig!

2007-07-02 @ 16:36:47
Postat av: niklas

jag alskar dig

2007-07-02 @ 19:10:56
Postat av: Julia

Å all lycka till dig! Ta hand om dig och lova att uppdatera oss som blir kvar här hemma...Ha det bäst gumman!! Puss!

2007-07-02 @ 21:18:17
Postat av: Vickan

Lycka till nu Marie!!
Jag sitter har pa andra sidan och haller tummarna for dig gumman!
Jag tror att du kommer att fixa det fint =)
Det kommer sakert att vara ratt tufft i borjan, men ge inte upp for latt utan se mojligheterna i alla problem! Du har vart stod vad som an hander det vet du!
Manga manga kramar!!

2007-07-02 @ 22:00:25
Postat av: dannie

Bara några månader kvar sen kör jag ner till dig:) Hoppas att du får ett av de bästa åren i ditt liv... för det är du värd. DU kommer alltid finnas i mitt hjärta! Lycka till
Massor me bamsekramar

2007-07-03 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0