dannie lite vemodig

I går kväll när jag låg lite och lekte med min dator blev jag helt plötsligt lite vemodig... vafan niklas åker ju till spanien i morgon och kommer inte tillbaka fören i september. Så länge har vi inte varit ifrån varandra på över tio år helt sjukt var det är på tiden hehe. Ne da jag kommer sakna dig det vet du:)

Var ju på bröllop i lördags. Grymt kul var det.... hade jag vetat att det skulle vara så kul hade jag gått på bröllop för länge sen:P Och gissa vad jo gatan regerade som vanligt hehe vi var grymma. Det som jag känner lite sådär för är ju att bruden var tvunget till att kasta sin bukett. Och jag blev lite besviken på henne för vi hade kommit överrens om innan att min mamma skulle få den eller maud niklas mamma. Men trodde ni hon höll det.... icke sa nicke. Jag ställde mig allra längst bak med armarna längs kroppen. och ändå lyckas den av någon konstig anledning hamna i min famn... ni skulle ha sett johannez min hehehe.. den gjorde ju nästan det värt det. Så då vet ni ju det alla att det är bröllop innom ett år Hehe. Träffade Elaine inne i stan i tisdags. Var ju rikigt mysigt shoppade lite kläder och hon köpte e korv medan jag åt en god och gul banan. Sen köpte vi ju givetvis glass också mums.

Ne nu måste jag forstätte med att päsa:P

Bamsekramar till er


Kommentarer
Postat av: Marie

Perfekt om ett år gumman. Då kommer jag. Se till att ha fixat fram en bebis då också :P saknar dig

2007-06-21 @ 20:18:28
Postat av: jansson

ååå vad trevligt med bröllop dannie! glöm inte att bjuda alla från vår klass nu ;)

2007-06-21 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0