Dannieboy

Hallå där

JAG HAR INTE HALSFLUSS bara så du vet Sandra. Tänkte att det lixom var bra att du fick reda på det så du slipper oroa dig hihi Hur har det gått med tanden förresten... och gissa vad Jo Johannez hade ångrat sig sen när vi hade åkt hehe sjukt typiskt. A för er som inte hänger med hälsade sandra på i Halmstad för några dagar sen och bjöd mig så snäll på bian. Vi såg Zodiac SKIT BRA var den eller vad säger du SAndra hehehe. Det var så himlans gött att få krama om dig igen.

I morgon är det dags. Då ska jag och Niklas på bröllop för första gången... Dock inte med varandra:P. Lite så här alla oskuldskänsla över det hela:P Jag har ju i och fösig (har ingen aning om hur det stavas) varit på bröllop i HIGH CHAPPARALL men det räknas inte. Och vi ska ju självklart tralla lite hihi Ordningen är så här:;
1. Nine million bycikles i Bejin - Daniéla Stavade säkert fel där me
2. Håll mitt hjärta - Niklas
3. För kärlekens skull - Niklas och Daniéla

Det ska bli så sjukt kul har typ bara sjungit på begravning innan så detta är ju liiiite annorlunda. Och det kommer gå BAJS bra. Vi övade med kantorn igår som för övrigt är riktigt grym och pratar riktigt mycket och det gick super bra. SÅ jag längtar lite nu faktikst bara några timmar kvar ju. Nepp nu måste jag göra lite övningar och vara nyttig.. så jag lan äta lite onyttigt i kväll hehe

Saknar er Bajs mycket! Ni är Bäst
 
Jo kom ju på det också att jag ska sätta in en massa bilder här snart så ni får titta lite så ni som jag har sagt det till... det är lungt jag har inte glömt... bara varit lite lat:D

Också en grej till... När åker du Marie?

Ha det gött och ta hand om varandra
kyss och mys:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra på bröllopet. =)
Jag åker den 2 juli. Så det är snaaaart :P
Saknar dig

2007-06-18 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0