Jag visste väl att det skulle gå bra för er...

Hej alla söta!!!
Vad härligt att läsa att gulligt ni skrivit - ni kommer alltid att ha en given plats i varandras - och våra - hjärtan!!!! Riktigt roligt att kunna ta del av allt positivt som redan hänt under era 2 veckor (!) som ej inskrivna på Apelryd.
Hoppas nu att ni ALLA håller kontakten med oss som stannar kvar på skolan, för som ni vet är vi alltid MYCKET INTRESSERADE av vad ni gör och hur ni gör det!!! Många kramar TILL ER ALLA!!! Från Anki

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart vi kommer hålla kontakten. Jag kommer och hälsar på om ett år =)

2007-06-20 @ 16:09:02
Postat av: elaine

åh... du é ju för söt. Det är klart vi kommer och hälsar på.

2007-06-21 @ 19:28:05
Postat av: Karolina

så klart jag hälsar på. Om inte annat så måste jag ju faktiskt närvara på Lovisas student.

2007-06-22 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0