Karolina... Blåslagen och lycklig

                  Jag har haft en av de bästa och brutalaste veckor i mitt liv!!!!!

Jag kan inte skriva hur glad jag är över att ha gått denna kursen! jag vill bli stuntman ( eller heter det stuntkvinna? vår lärare Janne sa i alla fall stuntman om tjejer också), men jag tror jag är för dålig. stuntskolan Zin Lit (ligger i Ystad för övrigt, känner du till den Marie?) har mongohöga krav på sina elever och som mest har dom tagit in 5 elever i en årskurs.
       jag har fikat i massor, slagit mej gul och blå, demolerat en helt oskyldig  Folka, fightats, lärt känna underbara nya människorsett Svalöv by night, och mycket mycket mer...
       men det var hemskt att säga hej då till mina nyfunna stuntkompisar.... det rev upp sår från studenten och det fick mej att komma ihåg hur mycket jag saknar er... 
       puss och kram
      

Kommentarer
Postat av: crillan

Låter som du haft det kanon ju ! fan vad gött, själv blir man ju jättenyfiken =) ser iaf fram emot att se dej som den femte medlemen i fantastic four eller nåt :P pusspuss !

2007-06-30 @ 19:26:53
URL: http://christah.blogg.se
Postat av: julia

Nej va häftigt det låter ! :) Du får hålla en kurs sen när vi ses alla igen i framtiden ;) pussen

2007-07-01 @ 13:08:10
Postat av: Marie

Ja jag känner till den. Men du får ju prova och se om du kommer in! låter som om du haft en härlig tid. =) kan verkligen se det framför mig. haha. Puss på dig!

2007-07-01 @ 13:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0