Karolina

Först och främst: Grattisgrattisgrattis till ni duktiga som nu också har fixat framtiden för er! (och till er andra som fortfarande är som fria små fåglar)
   Blir helt sentimental när jag ser alla studentbilder... är det sant att vi inte återvänder till apelryd till hösten? (och nej, med det menar jag inte att vi ska bli trädgårdsmästare hela bunten.)
   jag är så glad att ni finns även om ni inte är här just nu... ville bara säga det.      Och att Fun City är astråkigt att jobba på så ni är alla välkomna att komma och lysa upp min gråa kiosk.

   VI SES!!!  lova mej det

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi ses :) Ska höra mig för om var fun city ligger så lovar jag dig att jag ska komma och lysa upp din kiosk :D

2007-06-15 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0