Lina

Hej allesammans...

Alla har ju skrivit och berättat om uppdateringar i sina liv så jag antar att jag får göra det med. Även fast det inte händer så värst mycket..

Sen studenten har jag, just det varit på alla andras studenter. Alla här hemma i Kävlinge dvs. Jag kommer inte jobba i sommar heller. Scandlines har gjort en omorganisation så jag sitter hemma och ugglar =( De flesta vet vad de ska göra i höst nu med. Ja, inte jag. Väntar svar från högskolan. Jag går hemma i Kävlinge i en dvala helt enkelt. Tar upp kontakten med de gamla, träffar lite nytt folk, lever helt enkelt. Och tro det eller ej men jag ska ta körkört... Japps, håll er inne gott folk för det kommer bli en lång och guppig resa.. haha. Nej annars händer det inte så mycket i mitt liv. Förutom, ja just det.. Letar lägenhet i malmö för bo hemma längre går bara inte.. och så har jag träffat mig en liten pojk.. Mer om honom vid ett senare tillfälle för nu måste jag kila vidare. Ska titta på fars ikväll. Min ev blivande teatergrupp har föreställning =)

Puss på er alla i värmen.
Lina (den magiskt bruna - gör man inget vettigt på dagarna så får man sola ;))

Kommentarer
Postat av: niklas

;)

2007-06-18 @ 22:23:59
Postat av: niklas

;)

2007-06-18 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0