Linnea

Hej !!
åhh de låter härligt Niklas,  jag vill också sitta på ett cafe i ett varmt land och bara njuta. Men nej jag är hemma och jobbar med Blommor,  jag planterar och kastar blommor som är rutna. Har så ont i mina ben och min rygg att jag inte kan gå. Har även varit på hultsfed, as balt. Öl burkar och förstörda tält, så mysigt. Som ni borde veta fyller lilla jag år på fedag :D

Det gäller de som är i sverige eller om ni flygger hem så kanske ni får vara med :P
Ni är välkomna till mig, i ängelholm  vid halv åtta. Vi ska först käka lite hos mig sedan drar vi till banhof och chakar as, efter de ska vi ätta nattamad och ni får jätte gärna sova över, jag har FF.  Jag hoppas ni kommer :D


Love u all

image121


Kommentarer
Postat av: Tobey

Tjao bella!
De hade va sunkigt roligt, men du! Jag hör av mig så får vi se... men det hade varit sunkigt roligt! Pussah!

2007-06-25 @ 23:42:14
Postat av: jansson

lilla jag kommer som du kanske vet!=) ska bli så kuligt så!

2007-06-26 @ 00:26:59
Postat av: Mary

Jag hade gärna kommit. är ju faktiskt fortfarande i sverige men vi ska själva ha fest då för släkten. men vi ses ju om ett år =) ha en hejdundrande fördelsedag gumman! Puss på dig

2007-06-27 @ 00:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0