Niklas med goda nyheter

Hejsan allihop.....tänkte bara berätta en liten sak.

jag skrev ju i förra meddelandet att jag trivdes så på jobbet, haha idag sa jag upp mig. efter fyra dar? det kanske ni tänker men hör här....
jag ska till spanien och jobba istället!!!!!!!!!!!!! as ball han ringde igår och jag åker nu i veckan vet inte exakt vilken dag men jag ska åka. visserligen är det på prov men är jag duktig får jag stanna. så jag tror det går bra;) fattar ni det blir av nu. tänker bara på det vickan sa när jag tackade nej innan för att jag ville ha ett slutbetyg: "det var ett vuxet beslut" hehe men detta är ett ännu vuxnare beslut, så vuxet att det blir barnsligt.

Vill bara säga tack till alla som stöttat mig i den här karusellen. sen blir det på mallorca inte barca. så jag ska till apoteket och köpa ett 20-pack kondomer ...eller kanske 50-pack. Jag ska försöka fixa så att ni kan komma ner och hälsa på , om ni vill då hehehe.

Sen en tanke till marie. jag gråter över att jag inte kan komma den 1 juli men hoppas jag har ett bra själ nog till att inte komma?


jag kommer tjäna 36 euro/show, gratis boende så det är bra. ungefär 10 000/mån att leva för inte fy skam......

saknar alla som fan, det är helt sjukt. pratade med marie innan då var hela gänget där minna, malin, annie, karin, anki heheh skoj. jag kommer uppdatera mig som bara den när jag kommer ner...pusssar er niklas 4-ever

Kommentarer
Postat av: Karolina

grattis din jävel!!! men ska du verkligen handla kondomer, annars skulle du kunna ta med dej nya spännande,ännu okända könssjukdommar hem till sverige. det hade ju vart nåt!:)

2007-06-15 @ 23:23:14
Postat av: Vickan

Naaw NickePicke du är ju vuxen nu... För detta var återigen ett vuxet beslut ;)) Önskar dej ALL VÄRLDENS LYCKA TILL !!
Hasta la vista baby!
och bara så du vet: "Una serveza grande por favor!" Betyder: "en stor öl tack" på spanska ;)

2007-06-16 @ 01:08:39
Postat av: Julia

JAAAAA, va kul!! :) Grattis!! Å va glad jag blev! Lycka till så jättemycket, du är väl värd detta!! :D

2007-06-16 @ 11:19:27
Postat av: jansson

så kul för dig!! grattis, grattis! GRATTIS!!=)

2007-06-16 @ 18:33:01
Postat av: elaine

GRATTIS Niklas! hälsa Spanien från mej ha de så kul!
Med andra ord kommer du alltså inte till Ysby i sommar...

2007-06-16 @ 20:26:17
Postat av: Linnea

Åhhh vad kul, de är du väl värd :D Jag hoppas verkligen att du updaterar allt ;D Good Luck darling ;)

2007-06-17 @ 17:53:21
Postat av: Marie

älskling, det är ett mycket bra själ till att inte komma. =)

2007-06-18 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0