Niklas

Jag sitter här nu i Runkebo bara några minuter ifrån att mamma ska komma å hämta mig. När jag nu sätter mig i bilen lämmnar jag allt det här underbara. Vänner, mina underbara vänner. Vänner som jag NIklas Musco fått för livet.
Det finns speciellt en sak jag minns såhär på rak arm och det är den gången Mats Ole började gråta under hans "feedback" efter ett rep i ladan, ni minns. Då sa han att vi är en så himla bra och duktig klass och att det finns ingen bättre att jobba med än oss. Vi kanske inte alltid kom överens eller drog åt samma håll. Kanske inte alltid varit riktigt ärliga mot varandra. Men skit samma.

Vi ville ha våran slutproduktion perfekt.
No one is perfect, but together we are perfektion.
Med glädje i mitt hjärta säger jag: Vad som än händer gör det till nåt bra. Gör det som Musikal 04/07
massa kärlek niklas musco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0