Pattlinnea

Nu sitter jag här dagen innan vår sista dag och undrar hur det kommer att sluta. I morgon kommer vi inte längre att vara musikaltreor eller ska jag säga musikal 04/07. Vi var många från början men idag är vi femton små söta möss, varje söt mus kommer alltid finnas i mitt hjärta.  Men så kommer den dagen då de är tack och adjö och efter några veckor kommer vi ha glömt varandra och dessa tre åren kommer vara som vilka andra tre år som helst. Men för mig kommer de att vara de bästa i mitt liv och jag tycker om er så otroligt mycket.

Men som man ska säga, detta är inte slutet bara ett nyt kapitel i våra liv som börjar på onsdag.

I will always love you



image91 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0