tjohooo

Bättre sent än aldrig... eller vad säger ni musar:) Fy va jobbigt det var i dag efter brunshen. Christa jag ville verkligen inte går därifrån varje gång jag vände mig om och såg konturerna av din vackra kropp så ville hela min kropp och själ bara springa till dina öppna armar igen, hålla om dig och sen aldrig släppa taget.

Jag kommer sakna alla er i klassen så oerhört mycket fast någonstans vet jag att vi snart kommer ses igen:) Vickan du ska ju komma till Halmstad i sommar... glöm inte ta med dig linnea, robert och kotten hehe. Och Marie jag ska ju köra ner till dig när jag har fått mitt körkort, "jasså så du ska köra ner till australien) hehe just det ja... och elaine vi ska shaka ass och starta företag hihi och nu har jag ju lovat din mamma att jag ska fixa ihop dig med någon härlig killa om det inte går vägen för dig i bonde söker fru såklart hehe. Karolina jag och johannez kommer till Funcity så spara fribiljetterna.  Alla ni har en så oerhörd stor plats i mitt hjärta och det är så mycket jag vill säga er men just nu är allt så flummigt och jag fattar ingenting så de kommer. Men jag har fällt många tårar idag. TIttade nämligen på några scener av den bästa musikalen i världen GELA fan vad grymma vi var.. eller förlåt vi ÄR. Vickan jag ska leta upp det fina inlägget som du gjorde på min födelsedag nu:P

Älskar er alla!

pyss och kram
kexchoklad hehe 

kramar dannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0