Vickan åker..!

Ja, nu är det dags. Om en halvtimme åker jag hemifrån för att börja min resa till andra sidan jorden.. Har resfeber, men ser samtidigt väldigt mycket fram emot att få åka ner till Argentina. Jag kommer mellanlanda i Tyskland och Brasilien (lite coolt tycker jag ;))

Hela resan tar ungefär 15 timmar! Ja säger bara, kul midsommar ;))

Jag hoppas iallafall att ni alla får en jättekul midsommarafton! Jag hör av mig igen när jag befinner mig där nere.

Niklas - lycka till idag! Hoppas att Spaninen blir precis lika kul som väntat!
Marie - Ett ännu större lycka till till dej som snart även du lämnar Sverige för ett liv på "andra sidan" ;)
Linnéa - grattis i förskott, tråkigt att ja missar din födelsedag..men ja lovar att kompensera det!

Många pusssar på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

lycka till med flyget, och hade så roligt :D ja de hoppas jag att du gör :P love u

2007-06-22 @ 17:04:03
Postat av: jansson

trevlig resa vix!! hoppas du fixade sig med böcker för dig! vi får höras när du kommer hem, ha det underbart!!!

2007-06-23 @ 00:21:50
Postat av: Marie

Tack så jätte mycket. Jag önskar dig också lycka till! Du kommer ha riktigt roligt =)

2007-06-23 @ 15:46:38
Postat av: Anonym

Det kommer gå så bra för dig! promise : ) Ha det super, lova att ringa när du kommer hem igen!

2007-06-23 @ 19:00:07
Postat av: Anonym

Ta nu nån argentinare riktigt hårt.. lova ;)

2007-06-25 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0