Niklas riktiga ångest

Hej

Jag trodde inte att jag skulle känna såhär för min klass som jag känner nu. För ett halvårsen skulle jag dra ihop någon lögn om ni frågade om jag skulle vara med och hitta på något men nu hittar jag på lögner för att få umgås med min klass. Lite knäppt men sant. Jag har alltid sagt att jag vill sluta skol nu men jag tar tillbaka allt och säger nu istället såhär: Finns det en finns det två...hehe skojjar bara.

Kommer aldrig glömma er. Kommer alltid sakna er. Kommer alltid, och detta säger jag inte ofta, älska er.

Niklas riktiga ångest. Ångesten över att ta studenten och lämmna er.

Niklas signar ut, slut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan bara säga som så här.. Jag vet att du inte är ensam om sådana tankar.. Vi får se till att göra det bästa av vår sista tid tillsammans i alla fall :) Var så kul att höra om din "känslo kick" idag på scenen :) Det var ett tecken på att i alla fall denna veckan kommer rocka fett för musikal 3 ;)

Kiss and hug!

2007-05-05 @ 19:33:06
Postat av: Anonym

Gud vad gulligt. Jag har en fråga. Brukade inte låtarna som var med i musikalen säljas på skiva ? jag vill ha dom låtarna som var med. Världens bästa ju !

2007-05-16 @ 23:13:41
Postat av: niklas

vet ej om låtarna kommer på skiva ...men har vi tid så kan vi väl försöka ordna det....vem är det som undrar förresten?

2007-05-25 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0