Niklas! Skärpning

Hej alla glada...

Vet att jag inte varit i skolan på två dagarmen i måndags var jag och spelade fotboll för skolan (bra att du ställde upp Vickan, skärpning tills nästa gång.) och idag tisdag har jag för mesta dels varit bakfull men men nu börjar slut spurten...kröga hela veckan.....

Tråkigt dock att jag missade musikal filmen idag hade varit jätte roligt att se den med hela klassen....saknar er har inte sett de3 flesta på en hel vecka. Men jag kommer imorgon och ska försöka göra det förbannade natur arbetet.
 
Pussar och kramar blir det imorgon. 14 dagar till studenten...mums

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jajaja.. men jag har faktiskt skoskav! Lovar att ställa upp på skolkampen ; )

2007-05-22 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0