Tobey har funderat! igen...

Okey, come on. Tryck ner mig!
Jädrans blogg.

Haha. jag har stått emot så länge.
Okej? Kul ide, jag vet!
Men jädrans blogg....

med detta inlägg stampa jag ner på min heder..^^
men hörni, ni e för söta så jag kunde inte hålla mig.
Jag är i bloggträsket igen!

Ni förstår, jag satt o fundera. Och nu när allt de där e över
så vet jag att ja tycker om er hela bunten.. de ska ni veta. O nu funderar ja ännu mer..
*bzzz*
vi måste ha SÅ JÄKLA KUL de sista veckorna nu.. tummis? FÖR VI SKA TAAA STUDENTEN...
Så? Jag tror inte ja kan komma me på freda.. funderar på o meet up with some friends o shoppa lite ;) HAha.. *fetediss*.. gå runt, där e gott om some nice asses =P
Men ha de så skoj... vi kanske kunde käka midda? Fast ja, har inga pengar? Hmm...
O ja, så håller ni väl tumamrna för mig på lördag.. nu jävlar.. beat them down..
o SANDRA! Rocka röven av musikalpacket!
O lilla Julia. Show them what you got...!
Nån jag glömt? som ska iväg på audition..?


Oj, va långt de blev
O Jansson, de räcker nu! ;)


Pussa på er alla.. ses snart!

Kommentarer
Postat av: jansson

ja snacka om diss! Mr disser!
Men du gör som du vill! men om du ångrar dig så vet du var vi finns! =) lycka till på lördag!

2007-05-16 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0