Jag ger mig inte - Lina

Okej. Nu har jag suttit och klyddat med headern sen idol sluta.. och klockan är nu 2.40 och kan knappt hålla ögonen öppna så detta får duga. Provisorisk lösning och inget permanent. Men kan ni inte säga lite hur vi vill ha det? Då har jag iaf lite att gå på... och Emelie jag hittar inte var i stilmallen du laggt de där noterna. så jag kan inte ta bort dem, och nu kan bilden inte visas : / Du kan väl gå in och ta bort dem? Så får vi se vad vi gör sen. Men detta funkar väl sålänge? Tills alla fått säga vad de tycker =) jaja. nu ska jag sova. Länge.


Kommentarer
Postat av: Dannie

Jag tycker det är skit snyggt!!

2007-11-10 @ 09:13:54
Postat av: Linnea

Jag med, bra jobbat Lina:D

2007-11-10 @ 09:21:05
Postat av: emelie

Så har plocka bort noterna nu....:P bra jobbat lina! täkte bara ändra den rosa överskriften till svart nu:P men headern är super duper fin =)

2007-11-10 @ 13:35:36
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Julia

Jättefin header, så sjukt fin :)

2007-11-11 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0