Karolina har ljugit (nästan)

Det finns inte alls en pojke som heter Oskar som går konst, ler som katten i Alice i Underlandet och som gör mej glad. Däremot finns det en pojke som heter Oskar som går konst, ler som katten i Alice i Underlandet (om än inte så ofta) och som gör mej ledsen.
      Ledsen är precis vad jag är, för dåligt mår jag inte. Den känslan är förbjuden.
      Skulle vilja berätta den finsorgliga kärlekssagan, men så är ju denna bloggen väldigt offentlig, och jag har ingen aning vem mer än ni som kan tänkas läsa här.

     

Är det för övrigt fler än jag som är ledig vecka 44? Eller är det bara Västmanland som har sådana larvigheter för sej? I så fall vill jag träffa er. Saknar er ju.


Pussar och kramar och så vidare/ Karolina


Kommentarer
Postat av: Ella & Linnea

Karolina vi saknar dig! massa bajs på Oskar! han målar säkert fult..Om det är någon tröst så är iaf dina inlägg fint skrivna så i framtiden kan du alltid bli författare..hoppas allt löser sig!!!

ps. Ella har ett evigt lov just nu, Linnea har ingen koll på v 44 just nu...men detn är absolut dags för en musikal återträff snart!ds

2007-10-14 @ 13:23:27
Postat av: Lina

Lina har lov, eller självstudier kallas det ;)

Jag skulle också vilja hålla med töserna. Oscar är en gnu. Punkt.

2007-10-14 @ 15:13:34
URL: http://linolsson.blogg.se
Postat av: Julia

Julia har också lov! :) Om oskar gör dig lessen så tycker vi inte om honom!

2007-10-14 @ 16:29:19
Postat av: emelie

emelie tycker att oskar är en riktig majs! å det är inte bra att va det!

vill också ses, jag saknar er alla!!! massor i massa!

2007-10-14 @ 16:40:55
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Sandra

Ok.. Oscar är en idiot.. men.. hade du inte gett vika för kännslorna hade du antagligen varit ledsen för att du inte gav dig själv chansen? eller?.. nu vet du ju iaf att han är en skitstövel.. det visste du inte innan :D hoppas det löser sig vännen, och v44 har både jag och christa lov.. då får vi, som julia sa, ta en musikal reunion.. och du kan få spy ännu mer galla :) Stor puss!

2007-10-14 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0