Det saknas nåt...

Hej alla mina söta "stora barn" ute i världen. Blir man (jag!!! menar jag) gald när man läser om Er alla, eller??? Ni har verkligen lyckats "komma ut", allihop! Underbart. Fast vi saknar Er, mycket. jag får försöka trösta mig med de goa elever som f f finns kvar i mitt "våld", samt leva på hoppet att ni kommer tillbaka, åtminstone för att käka lite. Tobias - Musikalarna kommer till Göteborg den 27 september (alla utom undertecknad). De ska på Göteborgsoperan på studiebesök, samt ev balettakademien. Därefter blir det Stadsteatern och "Romeo och Julia" - hoppas att salongen finns kvar efter att du varit där (hihi). Om du är ute i trakterna den torsdagen så ta kontakt med någon liten Musikalare så kanske du kan få träffa de små liven...samt Henrik, Mathias, Mats Ole och vår dansvikariefröken som heter Martha.

I övrigt rullar allt på "som vanligt" . Mats Ole , Mathias och undertecknad har nu "besatt " musikalrummet och börjar bo in oss. Det känns bra, precis vi trodde att det skulle bli.

Till sist vill jag bara önska er alla en god jul... NEJ... jag menar önska er alla en riktigt bra tid därute - var ni nu än är!! Många kramar till ER ALLA (och Niklas - har du dragit upp byxorna än? För ner anar jag ju att du dragit dem ett antal gånger redan, eller? Flåt


Kommentarer
Postat av: niklas

hehee anki

2007-09-14 @ 18:12:04
Postat av: mole

HEEEEEJ, alla, jag fattade inte var jag skulle skriva, så jag går in på Ankis kommentarsida, bara för att det är så j-a kul
att ni håller kontakten. Det låter slitet,
men jag saknar er faktiskt riktigt mycket, ni var, och är helt fantastiska. Det var underbart att se era insatser under våren, och det blev hög klass på er musikal!!!. Skall bli kul att följa era färder i livet, så jag hoppas att om så där en tio, tjugo år, fortfarande kan sitta här och blogga.
Själv knallar det på med nya produktioner på skolan, och hösten är en buzzy tid med barnteater, Omtankar och treornas musikal...
Önskar att jag vore 30 år yngre och fick kasta mej ut i livet med nya friska, hisnande vyer och saltomortaler. Men jag skall gå i pension i stället och sitta och dricka rötjut och måla akvareller, någonstans på Rivieran... och titta på alla vackra, begåvade UNGDOMAR!!! ... så vansinnigt trist och tråkigt, och alldeles underbart!!! Så se till att jag får njuta av era framgångar och skilda livsöden.
Ha ett bra liv så länge, och ta väl vara på er där ute.
Från en lite vingklippt och livstrött Mole***

2007-09-17 @ 22:09:16
Postat av: niklas

livstrött...livs hehehe

2007-09-19 @ 13:02:39
Postat av: tobey

Du mole, du kan juh bara sitta o götta dig av att du har en massa av livet bakom dig. HAha... slippa all oro och slit. O sen e man juh inte äldre än va man inbillar sig... oj, vad vis jag lät! Hade super. =D

2007-09-19 @ 19:09:27
Postat av: carolina

"Första gången jag dig förde uti Tenn tenn tennesee-valsen" är en låt som bara dök upp i huvudet igår. Trevligt var det. Nu också. Liksom då. Kommer ni förrästen ihåg att vi försökte kränga den på dansforum på ett studiebesök? Ett av många konstiga infall...
Puss på er! / Carrolaijna

2007-09-26 @ 23:58:18
URL: http://www.carolinasoderman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0