hej klassen! (Christa)

Hej mina kära vänner =)
Tänkte bara uppdatera er lite om mitt liv just nu, eftersom det endast varit Sandra som skrivit lite "åt mej" innan :)
Bjärnum är toppen! Nästan bättre än väntat, grymt intensivt och träningsvärk har blivit lite av en daglig vana, men jag klagar inte. Samtidigt som man måste lägga ner väldigt mycket tid och arbete är det så roligt att man bara vill fortsätta och fortsätta. Vi har dans med både balett och jazz ca tre dagar i veckan, samt ett Fys-pass med styrka/konditionsträning en gång i veckan :) Teater/drama då vi har börjat öva tal och röst samt är vi uppdelade i 10-grupper inför vecka 40 då vi ska ha vår första teaterproduktion. Kör har vi också och det är riktigt häftigt att höra alla stämmor nu när vi är både sopraner, altar1, altar2, tenorer och baser. Riktigt kul. Sen har vi enskild sång varannan vecka 40min då vi har olika gengrer varje gång. Det enda jag saknar från Apelryd är matsalen och mat som står serverat på bordet varje dag. Nu får man istället laga sin egen mat på kvällarna, det blir mycket matlådor må ni tro!Och jag gillar inte att laga mat  :P Dock är matsalen här åtminstone NÄSTAN lika mysig som Apelryds =)

För övrigt har jag åkt hem till Nybro de två senaste helgerna för spelningar med bandet Apelsinsmak vilket har varit annorlunda men så himla kul! Både gångerna har varit riktigt ösiga och jag har lärt mig dricka mycket öl...haha...blir väl så när man umgås med män ;) (eller vad säger du niklas?) Nu har vi inga spelningar framöver och jag har ju fullt upp här på skolan, men jag skulle inte tro att det var sista gången =) Det känns tomt att det är över...

Fester har vi här också, Marcus (min tredje sambo) och jag hade en senast i fredags men man märker hur kroppen säger ifrån av trötthet inpå småtimmarna. Här kan jag lova att det inte blir tal om fest i veckorna....Vi har faktiskt näst intill blivit förbjudna! Nehe, det var bara en liten update från mej...ska snart ta en dusch och bege mej hemmåt och äta och se till att Jaffe mår bra där nere i källaren (vår svarta gigantiska spindel). Vi har faktiskt haft besök av en stor groda med som gömde sig bakom duschen....jag vet vad ni tänker...men egentligen är det inte så illa som det låter.......eller ? :) Saknar er! Ha det bra nu! Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Julia

Roligt att höra att du har det bra!! :) Nån helg framöver blir jag väl kvar på öland, då lovar jag att höra av mig! :) Puss

2007-09-02 @ 16:55:46
Postat av: niklas o robban (din hyresvard)

Niklas: kul att du mar bra, och du ska veta att jag inye lag med dig pa balen fan ocksa;)
Robban:Carl, grodan,han ar er fjarde sambo och bor pa toaletten i kallaren jag glomde beratta det!;)

2007-09-02 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0