Jansson tänker tillbaka...

image259

Kan ni fatta att det var ett år sen vi var på väg till sthlm för att se Rent - vilken underbar resa det var! Den 28 september va det vi åkte, ett år sen precis! Tiden går läskigt fort ibland! Den resan va kul den. Bussen va propp full med människor, de flesta fick sova bland en massa konstiga typer, zzzznarkande typer, sånna som ville luta sig, och han jag satte bredvid snacka bara franska, hahaha mysko värre! Vi bodde så mysigt med. På den där lilla båten.... det var där jag fick mitt käraste smeknamn med!!! hahaahaa!! sladder, sladder....!  =)

Ja stockholm va toppen det!, men det är läskigt att tiden ska behöva gå så fort! Men jag är så glad att vi gjorde den resan, roliga minnen vi har tillsammans, jaaa road trippen med! mycket underbara minnen! jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar er! jag tänker på er så ofta!!!

ja vad händer i mitt liv, jag jobbar i mammas kläddaffär i ängelholm - valentin. Det är jätte kul, men till våren vill jag resa lite, ut i världen o se mig omkring! vill söka vidare med....inom musik, teater o dans då! jag saknar att få stå på scen, men nästa år då ska jag minsan stå på en scen!


Ni finns i mitt hjärta älskade musikal vänner, ni är bäst, underbarast och vackrast! 

En riktigt blötttttt Puss från er sladder Emelie!  hahaha gillar ni min pose ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Mitt Sladdergull! Skrattade högt när jag läste ditt inlägg. Minnena sitter kvar hårt. Jag är så glad att vi gjorde det som vi hade lust med, det är inte många människor som har modet till det faktiskt:) pyss

2007-09-29 @ 16:02:47
Postat av: Ella

åh..sladdersnopp..du gör mig rörd

2007-09-29 @ 18:03:51
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: niklas

varldens finaste smeknamn

2007-09-29 @ 18:57:27
Postat av: Julia

Jag börjar gråta nu! Å va vi hade kul!

2007-09-30 @ 15:28:20
Postat av: Marie

Vi var en väldigt bra klass som verkligen kom iväg. Kommer ihåg att alla var så övveraskade över det. "Ingen klass har gjort något sånt innan och bla bla bla" Det var en härlig helg. Vi får göra det igen när alla är hemma! =) Fint skriver sladdis!

2007-10-01 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0