Niklas Kommer Snart Hem

Hejsan!
Nu ar det inte langt kvar innan jag kliver tillbaks innanfor sveriges granser. Just nu ar det enda jag tanker pa.
Tankte bara pa er allihop idag. Kom pa nagot konstigt satt in pa en ny musikalelvs hemsida pa bilddagboken.se
Kommer ihag nar vi borjade hehe. Glommer aldrig nar jag, Kide, Simon och Jens (ja sandra din jens) satt i matsalen och skrattade som fan at daliga skamt.

Kommer aven ihag alla dessa konversationer pa tagstationen nar folk skulle hem eller nar vi kom pa mandagsmorgonen. saknar det.

Jag vill faktiskt hem nu jag har hemlangtan som bara den. Allt ar underbart, bor liksom 5sekunder fran stranden kan inte klaga, jobbet gar bra ,manniskorna ar underbara men jag saknar sverige jattemycket.
Spanien, Mallorca och Spanien, Barcelona, Salou har varit as ball verkligen har fatt kanna pa livet som artist vilket ar as ball om alla far chansen testa.


Tankte bjuda pa lite bilder fran Spanien:

                        


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin du är älskling! Jag vill vara hemma nu när du kommer hem. Men lova att du är på flygplatsen när jag landar =) Lycka till på hemresan! PUSS

2007-10-01 @ 08:32:53
Postat av: Dannie

Hej Musse
Ville bara säga att det var himla kul att chatta med dig häromdan. Fick mig att sakna dig... och så kom jag på vad jag ska ge dig i födelsedagspresent hoppas bara att jag hinner göra det:)
Puss och Bamsekram till dig

2007-10-03 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0