Jag ska bli stor!!!

Hej på er vänner!!! Det är bara lilla jansson som skriver!

Om lite mindre än en vecka är inte lilla jag tonåring längre!!!! jag vet.....det är inte klokt - jag ska bli stor!!!  Lill Jansson ska bli 20! Vem kan förstå det! =)
Fyller år nästa måndag....den 14!  Men på Lördag (12 jan) har jag tänkt att bjuda in lite folk! Ha öppet hus - hemma hos mig i Örkelljunga! Jag vill jätte gärna att ni ska komma! Alla som kan och vill...bara kom!
Det kommer va lite olika människor, allt från min familj och släkt och vänner! Ja gammal som ung ;)

Det hade varit så kul att få träffa er....blir lite som ännu en liten återträff! =)
(Vet att jag meddelar er lite sent...men har varit sjuk, är fortfarande dålig, men nu går jag på penicillin så jag blir snart frisk igen! =) )

Men det börjar i alla fall  vid 18.00 tiden! Och som sagt det blir en massa god mat! Och förhoppninsvis en massa trevliga människor! ;) 

Hoppas att så många som möjligt kan komma! Saknar er massor!

(Svara i bloggen om ni kan, så jag vet ungefär vilka som Kommer)

Lördag alltså - 18.00!

pussar i miljoner till er mina kära musikal vänner -  önskar er egen lilla prinsessa! :P
image318

Kommentarer
Postat av: niklas

grattis i förskott....dessvärre kan jag ej komma ska på jens fest...har redan lovat annars hade jag gärna kommit...sorry

2008-01-09 @ 21:52:17
Postat av: Linnea

Men jag kommer :D vi ses då, längtar efter att få träffa dig:)

2008-01-10 @ 16:52:56
Postat av: Dannie

Hej skickade ju till din mail men skriver här också för säkerhets skull. Tvärr kan jag inte komma ska till gbg och se på musikal. Men jag hoppas att ni får det jätte kul och krama varandra från mig. Puss puss puss puss

2008-01-10 @ 19:19:17
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen! Jag hade hemskt gärna kommit men här kommer en födelsedagskram från mig i alla fall!! =)

2008-01-13 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0