Kommer du ihåg hur det var förra sommarn?- Karolina

Ja, nu när det är nytt år och ny skola (Skinnskattebergsfolkhögskola har blivit Bergslagens folkhögskola, vilket ni ju hör är mycket mer exclusivt) och då är det dags för också mej att uppdatera mitt liv.
Skolan: Vecka 5 ska jag ha skrivit klart mitt egna som jag själv ska producera och regissera, och för en gångs skull går det bra. jag känner mej seriöst som en riktig kreativ människa. Tills dess ska jag utbildas i teaterns historia. Gillar att gå i skolan. Jag är en tönt.
Det nya året: Ikväll är det nyår! Jag var sjuk den 31, Angelica för full, Jimmy tog fel på datumet, och Karin hade ett så bra nyår att hon vill ha ett till. Det är en helt lysande idé, jag tycker alla förtjänar en andra chans.
Kärleken: BAJS. Eftersom mitt normaltillsånd är att vara singel är inte det någon stor grej, men om ni hade varit tvungna att bo ihop med ert ex som dessutom har bettet sej jävligt svinigt, skulle ni inte heller må som en prins i en tårta.
Trolles Trafikskola: Går inte heller så bra, Sandra, jag saknar min skiva.
Framtiden: hög tid att konstatera, jag har ingen framtid. Eller jo, när sommarn kommer ska jag nog ha ett sommarjobb som en riktig människa. När den är slut cycklar jag till Marseille samtidigt som jag funderar ut vad jag ska göra av mitt liv. Jag tror att det kommer gå bra. Det blir nånting med nånting.
 pussar och sånt


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som att du har det bra =) Ni har fått ett tillskott på skolan. Underbara Johanna som lämnat oss för att sjunga och spela bas på musiklinjen. Hälsa henne gott om ni skulle springa ihop ;)
Krams

2008-01-12 @ 18:23:20
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: Sandra

Förlåt, förlåt, förlåt! Jag är världens sämsta människa! (Skäms och ser ut som en hundvalp i ansiktet) Den kommer.. jag lovar!

2008-01-16 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0