Lite najs

Hej era jävlar...

har ju inte skrivit på länge nu, bara kommenterat så det är väl dags.....Hoppas att allt är bra med alla för med mig är det super. Livet i spanien går bara bra, jobbet går bra och är framförallt kul. Kmr nog tillbaka hit nästa år men inte som artist utan som entertainer. vill testa på det också innan jag kmr hem för att börja skolan igen. Saknar kontakten med gästerna visst det är mer nu än förra året men vill vara där för dem. Det är jävligt najs.

Som Dannie just skrev så har jag också beställt tid för min tatuering den 9 augusti ska den göras....Har även (kanske) fixat jobb i sälen i vinter som showartist...hade varit lite najs.

Annars vill jag bara säga att hoppas alla får det skit kul hos Marie vill vara där som Fan"!!!!!!!!! Men kan ej. Hälsa familjen larsson från mig och pussa.....ne, Hångla med marie från mig. pussar niklas



Ps. som jag alltid säger: Gör inget som jag inte hade gjort, alltså gör vad fan du vill.....ds

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill att du kommer själv och hånglar med mig :(

Kommer du över till Albir i augusti och festar med mig och Filippa? :)



Vad glad jag är att allt går bra för dig! Fortsätt så älskling!

Saknar dig och kommer sakna dig ikväll men du får titta på bilderna sen!!

Ta hand om dig så ses vi! Love you babe! puss puss puss

2008-07-12 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0