Den heliga kon är besegrad!!

Jag kom in på Balettakademien!!!!!!!!!!! Helt kopiöst, sanlöst, jäkla sjukt! Skolornas skola liksom! Och där ska lilla jag gå?!?.. Helt crazy, men.. också väldigt underbart :) De tog in 10st i år, bara. 7 av dem var Bjärnumare, så jag blir inte ensam i Göteborg till hösten i alla fall. Hade aldrig klarat det här utan er, hoppas ni vet det. Mu0407 fostrade mig, det får inte glömas bort :)

Hoppas ni har det bra allihopa, om PAS tar in reserver till alla 30 platser är Christa inne där nu! :)

Vi har det bra iaf, jag och min trogne följeslagare Christa. Till er som kommer till Båstad imorgon: ska bli skit kul att se er! :)


Puss och kram / Sandra


Kommentarer
Postat av: emelie

Såååå kul sandra!!!! :D Grattis i massor!!! Och heja Christa---du kommer in!!! :D

2008-05-09 @ 07:45:02
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Jullan

ÅÅÅ jag är så stolt! Ända in i hjärtat!! GrattisGrattisGrattis!

2008-05-09 @ 10:35:36
Postat av: Karolina

Du ÄGER. Jag blir rent sjukt stolt:)

2008-05-09 @ 22:28:36
Postat av: Marie

Fan Sandra! Du är som gjord för det. Du kommer äga! Grattis min vän!! Ses i sommar. :) Puss

2008-05-15 @ 05:52:31
Postat av: Niklas

Men BA är ju ingen bra skola.....hhahahahaha skojjar bara så jävla nice göken...vi har ju redan pratat om detta. så jag är inte ett piss förvånad. Hoppas allt går skitbra...och
saknar dig fan vi får försöka träffas när jag kmr hem eller så kommer du ner här..ha det gött mongo

2008-05-23 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0