REUNION 6/2

Hallå kära vänner:)

Kan ju börja med att tacka alla som kom till inflyttningsfesten det var ju riktigt trevligt:P ne jag hade jätte kul.  Den 6/2 har vi vår längtade reunion hemma hos mig. Jag vill veta senast den 15 dec senast om du vill komma:) och i fall du är allergisk mot något samt om du vill sova över. Varför meddela så tidigt??? Jo för att jag säger det:P samt på grund av tidigare erfarenheter att vi musar kanske inte är så snabba gällande vissa saker!!! Men framförallt för att vi alla ska få reda på hur mycket vi ska betala/ person. Alltså

Var: hemma hos mig
När: 6/2
Tid: 17:00
Mat: lagar vi tillsammans
Snax: fixar jag för pengarna vi har lagt ihop
Efterrätt: bakar vi
Sovplats: Ta med sovsäck
Har: en katt
Dricka: Ta med er själva
Senast: 15 dec vill jag ha svar på om du kan komma

Adress: Andersbergsringen 161, 302 55 Halmstad

Vi ses snart massor me kramar
Dannie

Kommentarer
Postat av: niklas

är det verkligen jätte smart att ha det hemma hos dig? kan bli lite litet kan jag känna...om folk ska ligga över menar jag? jaja your choice

2009-11-08 @ 20:20:55
Postat av: Marie

Jag kommer, jag ar inte allergisk mot nagot och jag vill jate garna sova over!! Far jag inte plats hos dig Dannie kanske jag kan sova hos dig Niklas?! :)

2009-11-09 @ 05:57:22
Postat av: niklas

absolut att du få göra....men dannie jag har ju inte plats till många o nu senast var det ju rätt trångt....jaja en tanke iallafall

2009-11-09 @ 12:38:01
Postat av: Julia

Buäää! Jag har föreställningar hela den helgen! Väldigt tråkigt...

2009-11-09 @ 18:32:22
Postat av: Dannie

Vi låg ju bara i vardagsrummet och sovrummet:) finns hallen och köket... jag tänker inte lägga tid och ansvar på att hyra lokal när vi högst blir 13 stycken... känns som väldigt onödiga pengar också... Vi kommer sakna dig julia

2009-11-11 @ 07:30:48
Postat av: elaine

Hej! Jättekul! Jag kommer! Inte allergisk mot något. Och behövs det kan jag säkert ordna så att några kan sova hos mig. Ha d! Massa pussar o kramar till er alla!

2009-11-27 @ 11:57:47
URL: http://elainerolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0