Tråkiga nyheter (Dannie)

Hej kära kompisar
För några dagar sen bestämde jag och Johannez att vi ska sepparera. Detta pågrund av många olika saker men framförallt för att vi vill ge vår vänskap en chans istället för att förstöra allt. Jag kommer behålla lägenheten så vår reunion kommer hållas som bestämt. För tillfället i en värld som har vänts upp och ner så bor vi fortfarande ihop tills det att han får en ny lägenhet.
Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen.
Glöm inte att höra av er innan den 14 dec om ni ska komma.
BamseKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt Dannie! Vi finns här för dig! :)

2009-11-28 @ 13:42:09
Postat av: Sandra

Jag kan bara instämma! Hoppas att du mår bra trots allt, du är fin! Glöm aldrig det! Stora kramar och en blöt puss! / Sandra

2009-11-28 @ 23:00:20
Postat av: Julia

Nej va tråkigt, jag är i samma sits tyvärr. Men starka tjejer är vi så det kommer gå bra! Stor Kram på dig!

2009-11-29 @ 17:16:00
Postat av: Dannie

Tack så mycket! Längtar till vi ses igen allihopa

2009-11-29 @ 18:48:42
Postat av: Marie

Du är stark vår Dannie och som de andra sa, vi finns här för dig!! När vi ses så ska du få en stor kram!

Hoppas allt går bra för er vännen!

2009-12-24 @ 23:17:07
Postat av: Anki

Oj - vad det var längesen jag var här.. Fy på sig Anki - men tiden rullar ju så fort så fort.

Tråkigt att höra att ni separerar men som du säger - vänskapen är viktig, den med!!! Tråkigt att höra att Julia också är i samma läge.

Ska man säga nåt klyschigt : mister du en... osv. Så goa tjejer som ni har ju ALLA förutsättningar att återigen finna någon att älska. Var så säkra.

Till er alla - en riktigt god fortsättning på 2010!!! KRAMAR!!!

2010-01-04 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0