Inte bra

Hej vänner.
Jag måste tyvärr efter mycket om och men, meddela att jag inte kan komma på vår efterlängtade reunion.
Det har total-krockat med en audition jag ska på inför sommaren.

Hoppas ni får roligare än ni någonsin haft. Jag ringer en pling och hör så att ni håller ställningarna.
Och en speciell hälsning till kära Mary. Snälla kom och hälsa på i Göteborg snart! Det skaver lite i hjärtat över att inte få träffa dig. Till dig och alla er andra sänder jag tusen kramar och hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa gathering.

Röj för mig också!
Puss&kram
CHRISTA

Kommentarer
Postat av: Mary

Oh Christa!! Vad synd!! Jag ska röja för dig också jag lovar!! Men vet du vad?! Klart jag ska försöka ta mig upp till göteborg. Åker iväg snart i 6 veckor men efter det!! :) stor stor kram på dig

2010-02-01 @ 14:56:04
Postat av: erika

jag har åxå musikalblogg!! kolal vettja :)



vilken skola går du musikal på?

2010-02-23 @ 14:03:40
URL: http://toaplacebeyondthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0