En hälsning från halmstad:)

Hej Alla musar:) för det är ni väl fortfarande, i hjärtat i alla fall:P

Jag Tackar föregående skrivare för att ni skrivit och därmed påmint mig om att det är dags att göra ett litet inlägg.  Dannie mår bra:) Bor fortfarande i Halmstad i min 2:a med Råttis som håller mig sällskap och fäller hår i hela lägenheten:P  Mitt liv ser dock väldigt annorlunda ut sen sist. Jag är sen några månader tillbaka Egen Företagare. Mitt företag heter Let´s Glow och jag jobbar numera med Hudvård, Kosmetik och Ledarskap. Det är SuperKul och det går jätte, jätte bra. Jag står nu på det första trappsteget av mitt Dröm Liv. Jag styr över min egen dag, träffar nya människor hela tiden och det häftigaste av allt. Att coacha andra tjejer och följa deras resa. Mitt mål är att innan årsskiftet jobba heltid med detta som både hudvårdskonsult och Utbildningskoordinator (Sales Director) och det ser ljust ut. Fram tills dess jobbar jag än på hemmakväll och pluggar heltid på högskolan. Jag måste dock medge att plugget kommer lååångt ner på prioriteringslistan. Men jag kämpar med förhoppning att jag kan släppa extra jobbet och plugget  och ägna mig helt åt företaget, mina nära och kära och givetvis skrivande av mina böcker.

Jag är precis som de andra såååååå nyfiken på vad ni gör och håller hus???? så skriiiiiiiiiv!!!!!!!!

Vad ni än håller hus hoppas jag att ni mår bra:)
Ta hand om er

Soliga Hälsningar
Daniéla


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0