Från en apa i djurparken

Kom på här idag, att jag helt glömt bort denna blogg, och det verkar fler också ha gjort, men förhoppningsvis hittar dom också hit :)

Ja, nu är jag visst teaterpedagog på papperet, hej hå, bosatt hos mamma och syster i Borås på obestämd tid, tillbringar ännu en sommar i Borås djurpark (så när ni ändå besöker alla andra sveriges nöjesparker så titta in en sväng hos mig också ;) )

Det har varit en tuff vår, efter att ha blivit lämnad i november, men ikapp med solen gick det bättre.  Jag fann en go och mysig göteborgare som jag träffar lite ibland :)

Framtiden är annars helt oviss, men jag ska söka jobb över hela Borås till hösten, och ta tag i sången hade jag tänkt, den har liksom hamnat lite i skymundan. Det känns ändå väldigt bra att det är så öppet, jag behöver verkligen göra nåt nytt och annat!

Annars njuter av sommaren och tar dagarna lite som dom kommer. Använde ingen solkräm och blev härligt röd och väntar på att jag ska bli läckert brun istället! ;)

Ha det fint alla ni!
Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: niklas

Sjung Sjung Sjung min älskade vän!!!

2010-07-02 @ 14:10:20
Postat av: Anonym

<3

2010-07-03 @ 20:37:07
Postat av: Anki

Grattis grattis till den fina titeln! Roligt att det gått bra för dig. och du - jag instämmer verkligen med Niklas . SJUNG för full hals!!

Ha det gott bland alla vilda djur!!!

KRAMAR!!!

2010-07-09 @ 01:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0